Bestseller

Dufte fra Prada

Firmaet Prada blev grundlagt med åbningen af en eksklusiv forretning med luksusartikler i 1913 og tæ… Læs mere

Prada Dufte

Firmaet Prada blev grundlagt med åbningen af en eksklusiv forretning med luksusartikler i 1913 og tæller i dag til et af overklassens mest kendte og populære mærker. En yderligere grund til succes er karakteriseret af den fremragende kvalitet, der smelter sammen med det moderne, samt husets tradition for kun at tilbyde kunderne det bedste af det bedste. I starten af 80‹erne til midt i 90‹erne oplevede mærket et regulært boom, da yderligere artikler fra produktsortimentet (som blandt andre Miu Miu) blev indført på markedet.

Vidste du at Indhold

Prada er et internationalt renommeret og verdensberømt modelabel, der blev grundlagt i 1913 i Italiens modehovedstad Milano. Virksomheden fik sit store gennembrud med kollektioner med sko og håndtasker. I dag produceres et bredt sortiment af forskellige kollektioner, der suppleres sanseligt af besnærende dufte. Den italienske virksomhed var længe i brødrene Pradas hænder, senere blev virksomheden overdraget til datteren og senere til barnebarnet. Produkterne fra Prada ligger i det øvre prissegment og associeres med luksus, stil og elegance.

Prada Candy skaber et besnærende duftbillede

Prada Candy er den mest kendte parfume fra den italienske modeskaber. Den blev udviklet i 2011 af Daniela Andrier og blev med få ændringer nyudgivet i 2013. Prada parfumen udstråler netop denne elegance af høj kvalitet og stilsikkerhed, som har givet virksomheden stor berømmelse i det 20. århundrede. Selvfølgelig kan du ikke udelukkende kombinere Prada Candy dufte med Prada-kollektioner. Uanset om du bruger den på kontoret eller helt enkelt til særlige lejligheder, tilføjer duftbilledet sig altid harmonisk og moderne til det samlede billede.

Dufte med naturlig tiltrækningskraft

En Prada parfume er et helt specielt blikfang på ethvert badeværelse. Duftene overbeviser ikke kun med deres opfindsomme akkorder, men også med deres enestående designs. Ligesom tøjkollektionen ved hver af flakonerne, hvordan de kan imponere med noget nyt, overraske igen og igen og på den måde skabe en enestående tiltrækningskraft, der virker på samme måde på mænd og kvinder.