Hårpleje fra L’Oréal Professionnel

Lidenskab kombineret med teknologi. Det er de fremragende produkter fra L’Oréal Professionnel. De ha… Læs mere!

L’Oréal Professionnel Hårpleje

Lidenskab kombineret med teknologi. Det er de fremragende produkter fra L’Oréal Professionnel. De har allerede i over hundrede år været præget af innovation og kreativitet og bekræftes af deres verdensomspændende succes. Denne beror på udviklingen af topteknologi og et tæt samarbejde med førende frisører. L’Oréal Professionnel tilbyder dig produkter til realisering af den personlige, individuelle hårdrøm.

Vidste du at Indhold

Mærket Loreal Professionnel

Loreal Professionnel er et premium mærke fra verdens største kosmetikkoncern, Loreal, der anvender professionelle frisurer og hårstylister. Her anvendes først og fremmest effektive produkter til hair care, colorations og styling eksklusivt af frisører og topprofessionelle. Slutforbrugere finder primært hårplejeserien fra mærket i udvalgte online shops. Produkterne fås ikke i almindelige materialist forretninger i Tyskland.

 

Hvordan det hele begyndte!

 

Som forbrugsgode og kosmetikproducent med hovedsæde i Clichy har Loreal dybe rødder i det franske samfund, særligt i den parisiske mode-, kunst- og kulturverden. Produkterne fra Loreal Professionnel blev blandt andet anvendt af stylister fra den parisiske modeuge til deres kunstfærdige hårkreationer, hvorefter mærket i 2012 blev officiel partner for den parisiske modeuge. Med partnerskabet bekræfter koncernen mærkets ledemotiv: at understøtte kunstnerisk kvalitet i hårkreationens verden. Andre mærker og produkter fra Loreal hjælper kvinderne til ukompliceret hårpleje derhjemme, Loreal Professionnel henvender sig tydeligvis til frisører og saloner.

 

„Eugène Schueller glæder de parisiske frisører med Auréole“

 

Med Loreal Professionnel finder den franske koncern den perfekte balance imellem tradition og innovation, imellem historie og moderne. For allerede virksomhedsgrundlæggeren Eugène Schueller overbevidste i 1910 de parisiske frisører om deres højtudviklede hair care- og colorations-produkter. Auréole, en syntetisk hårfarve ligger vejen ind i de parisiske saloner – desuden udgør den også det navnegivende grundlag for den senere internationale koncern. Allerede samme år grundlagde Schueller i den parisiske Rue du Louvre en hårfarveskole. Da kemikeren bliver bevidst om forbindelsen imellem hans egen succes og om frisørernes succes, arbejder Eugène Schueller endnu hårdere for at integrere denne branche i sine ideer og udvikling af produkter.

 

Loreal Professionnel - tradition og innovation forenet i et mærke

 

Indtil i dag lægger Loreal med premium mærket Loreal Professionnel fokus på det professionelle håndværk og støtter frisører i hele verdenen. Arbejdet med produktet Loreal Professionnel drives ved hjælp af forskning, undervisning og idéudveksling med top professionelle. Undervisningstilbud og online kurser hører selvfølgelig også med til mærket ligesom hair-care-produkter, colorationer og styling produkter.

 

Mangesidet pleje- og styling sortiment med professionel karakter

 

Lorel Professionnel har været på markedet i årtier og tilbyder et bredt sortiment, der kan inddeles i tre store områder: Hair Care, Coloration og Styling. Det inkluderer professionel og innovativ produktudvikling til mænd og kvinder. Nogle af serierne understreger mærkets kompetencer betydeligt:

 

„Serie Expert“

Mærket er blandt andet kendt for „Serie Expert“, der tilbyder forskellige produkter indenfor hårpleje. Med plejeprodukterne kan man forfølge forskellige mål, for eksempel styrkes hårstrukturen eller fikseringen eller farvningen. Med shampooer, hårmasker, olier og sprays er serien helt fokuseret på hårplejen. Den ideelle produktpallet til alle situationer.

 

„Tecni.Art“

Helt anderledes end serien „Tecni.Art“, der giver frisører det rigtige produkt til stylingen af håret. Hvad end det drejer sig om gel, der giver håret fasthed eller hårskum til bløde lokker: Med „Tecni.Art“ ligger Loreal Professionnel værd på pålidelige styling-produkter og de plejende andele kommer godt til sin ret. Det er innovative teknologier og teksturer i denne serie, der gør at disse sprays, gels og cremer er så pålidelige. Dermed står der intet i vejen for vellykket brug af grunge-produktet „Wild Stylers“ eller det eventyrlige „After Beach“-look. International mærkeambassadør for „Tecni.Art“ er desuden skuespilleren Kirsten Dunst, der allerede var med i reklamespots som 3-årig. Hun er altså en sand ekspert.

 

„INOA“

Loreal Professionnel tilbyder som leverandør til frisører og hårstylister ikke kun mange forskellige plejeprodukter til kvinder og mænd, men også farve. I produktkategorien Coloration finder man hårfarve, der holder, semi-permanent-produkter og blegemiddel. Det er ikke kun de absolutte trendfarver men også innovative kreationer til skånende farvning og til at dække gråt hår. For eksempel „INOA“ – en farve uden ammoniak og lugt. Samtidig styrker anvendelsen hårets struktur og tilfører det fugtighed. Loreal Professionnel tilbyder plejende shampoo, der passer til farveinnovationen, der styrker det angrebne hår og bæredygtigt reparerer skaderne.

 

Med passende tilbehør til farvningen – for eksempel pensel, målebæger og cleaner – er frisørerne fuldt ud udstyret og kan sikre perfekte resultater på deres kunders hoveder.

 

Kendt og værdsat af top-frisører

 

Hvad der først fandt anvendelse i de parisiske saloner er nu værdsat i hele verdenen: I over 100 år stoler frisører på produkterne fra Loreal Professionnel. På listen over top-frisører finder man kendte professionelle som Udo Walz, Simone Kreischer, André Märtens, Oliver Schmidt og teamet fra mod's hair international. De anvender allesammen de effektive produkter både i deres saloner til kunderne og ved professionelle modeshows og konkurrencer.