FAQ - ofte stillede spørgsmål

Hvordan fungerer systemet med indkøbskurven?

Du kan reservere produkter uforpligtende ved at klikke på knappen Læg i indkøbskurven. Du kan på ethvert tidspunkt se din varekurv ved at klikke på knappen Til kassen og evt. fjerne produkter fra varekurven ved at klikke på knappen Fjern. Hvis du ønsker at købe produkterne i varekurven, skal du klikke på knappen Gå til kassen.

Hvornår gælder min bestilling som bindende?

På bestillingssiden kan du endnu en gang gennemgå din bestilling. Ved at klikke på knappen Køb afslutter du bestillingen. Processen kan til enhver tid afbrydes ved at lukke browser-vinduet. På de enkelte sider får du yderligere information, fx. om mulighederne for at ændre bestillingen.

Hvor kan jeg indtaste rabat og værdikuponer?

I varekurven eller igen forud for den afsluttende bekræftelse af bestillingen har du mulighed for at indtaste en kode på værdikuponen.

Forudsætning for værdikuponer: Der kan kun indløses en værdikupon pr. bestilling. Værdikuponer kan indløses ved bestillingsproceduren. En efterfølgende kreditnota er ikke mulig. Du bedes lægge mærke til betingelserne for værdikuponer som minimum ordreværdi, gyldighed etc.

Hvor lang er leveringstiden?

Leveringstiden er afhængig af, om et produkt er direkte mærket som værende til rådighed eller er mærket med henvisningen „Vare i bestilling“ . Lige før den endegyldige bekræftelse og afsendelse af bestillingen henviser vi dog også til den omtrentlige leveringsperiode. Varer, som er mærket som „Kan leveres straks“, vil normalt blive afsendt i løbet af 24 timer. Hvis alle produkter i bestillingen er mærket som „Kan leveres straks“ . Hvis produkter har en anden status, kan der opstå forsinkelser, som dog i normale tilfælde ikke varer længere end 2 - 6 hverdage. Du kan naturligvis altid kontakte vores kundeservice for at få nærmere oplysninger.

Hvordan kan jeg se status for min forsendelse?

Via din kundekonto kan du i menupunktet ‘‘Oversigt‘‘ se alle dine aktive bestillinger inkl. status for ekspeditionen. Ved at klikke på dit ordrenummer kan du hente detaljer som fakturerings- og leveringsadresse inkl. de indeholdte produkter etc. Når din bestilling afsendes, modtager du pr. E-mail en forsendelsesbekræftelse. I denne findes et link med pakkens status. Via dette kan du altid følge din bestilling.

Hvordan tilmelder jeg mig nyhedsbrevet?

På vores hjemmeside har du på hver side mulighed for at tilmelde dig vores nyhedsbrev.

Hvordan framelder jeg nyhedsbrevet?

I fodnoten på hvert nyhedsbrev findes et link til at framelde sig nyhedsbrevet. Du kan imidlertid også kontakte vores kundeservice med henblik på at deaktivere nyhedsbrevet.

Hvor sikre er mine data?

Du kan her se alle henvisninger til emnet databeskyttelse.