FAQ - Ofte stillede spørgsmål



#Hvordanfungererindkøbskurvsystemet

Har du fundet passende produkter, eller leder du stadig? Med knappen ‘‘Læg i kurven‘‘ kan du uforpligtende lægge dine ønskede varer i indkøbskurven. Med knappen ‘‘Gå til kassen‘‘ kommer du til din personlige indkøbskurv, hvor du finder et overblik over alle oplysninger.
Der kan du både fjerne dine valgte produkter fra indkøbskurven igen ved at klikke én gang på ‘‘Slet‘‘, eller du kan øge antallet. Når du er tilfreds med dit valg, kommer du via ‘‘Til sikker betaling‘‘ til den egentlige bestillingsproces for at afslutte købet.

#Hvornårbliverminbestillingbindende

I 4 nemme trin til den afsluttede bestilling. Hvis du endnu ikke har en kundekonto, er du velkommen til at registrere dig gratis hos os. Alternativt er det også muligt at bestille hos os via en gæsteadgang. Hvis begge dele ikke kommer på tale, kan du bruge genvejen via Amazon Pay eller PayPal i indkøbskurven.
Når du har indtastet alle dine data, valgt en passende betalingsmetode og forsendelsesmulighed, befinder du dig i bestillingstrin 4 i oversigten igen. Med knappen ‘‘Køb‘‘ overføres din bestilling til vores system og behandles for dig. Indtil dette sidste trin har du til enhver tid mulighed for at springe fra. Senere hjælper vores kolleger fra service dig meget gerne, hvis noget ikke skulle passe.

#Hvorindtasterjegrabatteroggavekort

Fordi også vi elsker gavekort, findes der hele 2 steder, hvor man kan indløse dem hos os. Du finder indtastningsfeltet i indkøbskurven og ved den afsluttende bekræftelse af din bestilling.
Før du indløser gavekortet, bedes du tjekke betingelserne for gavekort som f.eks. mindste bestillingsværdi, gyldighed osv. Gavekort kan ikke kombineres, og en efterfølgende kreditering er heller ikke mulig. Kontakt vores venlige kundeservice, hvis du har spørgsmål eller brug for hjælp.

#Hvorlangerleveringstiden

Hvis produkterne er på lager, går det meget hurtigt. Du kan nemt se, om varen er på lager med det grønne punkt og oplysningen ‘Kan leveres straks‘‘, som du finder under produktvariationen (f.eks. 50 ml, 7 ampuller osv.). Hvis du har valgt disse varer, afsendes de som regel inden for 24 timer. Før den endelige bekræftelse af din bestilling bliver du også informeret om den omtrentlige leveringstid. Har du ikke været opmærksom på det? Det er slet ikke dramatisk! Den finder du også på din ordrebekræftelse.
Hvis du har valgt varer, der ikke er på lager, varer det selvfølgelig længere. Det varer som regel mellem 3-5 hverdage, før varen afsendes. Hvis vi ikke kan overholde denne leveringstid, får du elektronisk post fra os. Derudover har til enhver tid mulighed for at kontakte vores meget venlige kolleger fra servicecentret.

#Hvordankanjegfåvistminforsendelsesstatus

Det er meget nemt! Hvis du har en kundekonto, kan du i menupunktet ‘‘Oversigt‘‘ tjekke alle dine bestillinger og deres behandlingsstatus.
Med et klik på fakturanummeret får du vist alle vigtige oplysninger som faktura- og leveringsadressen inkl. de varer, du har bestilt og andre oplysninger. Når din pakke er afsendt, får du besked med en personlig mail, som også indeholder et link til at spore forsendelsen med.

#Hvordantilmelderjegmigtilnyhedsbrevetogafmelderdetigen

Du har 3 enkle muligheder. Brug knappen ‘‘Abonnér på nyhedsbrev‘‘ som du finder på vores side. Derudover har du i din kundekonto via ‘‘Oversigt‘‘ denne mulighed med samme knap som på vores side. Endelig hjælper vores overordentlig venlige kolleger fra kundeservice dig gerne.

#Hvorsikreerminedata

Vi arbejder med de højeste standarder og den nyeste teknologi. Hos os er du i sikre hænder. Hvis vores løfte ikke er nok, finder du oplysninger om databeskyttelse her.

#Hvordanfungererdetmedreturvarerhosjer

Uden problemer! Hent en returseddel via din personlige adgang, hvis du har en kundekonto eller kontakt vores venlige serviceteam. Det sidstnævnte gælder for alle, der ikke har en kundekonto. Den får du så bare tilsendt pr. mail.
Returforsendelser er selvfølgelig gratis for alle vores kunder. Vi tager alt tilbage inden for 14 dage. Derudover må du returnere ubrugte varer i original emballage op til 180 dage efter modtagelsen. Dette skaber maksimal sikkerhed og giver en god følelse.
Er varen allerede betalt? Du får altid dine penge refunderet på samme måde, som vi har modtaget dem. I dette tilfælde bliver du informeret via mail.

#Hvadgørjeg,hvisminbestillingerufuldstændigellerbeskadiget

Der kan nogle gange forekomme uregelmæssigheder med selv den mest erfarne forsendelsespartner. Vi beder dig i dette tilfælde om at støtte os med vores service. Vi anbefaler, at du ved modtagelsen undersøger din pakke for uregelmæssigheder sammen med pakkeposten. Få pakkeposten til at dokumentere dem eller nægt modtagelsen. Kontakt os så hurtigt som muligt og vi finder omgående en løsning.
Hvis du konstaterer uregelmæssigheder, når du åbner din pakke, er vi der selvfølgelig også personligt for dig. For os er det i dette tilfælde meget vigtigt, at du inden for 7 dage afleverer en skadesanmeldelse på det lokale posthus. Kun på denne måde kan vi skabe en gnidningsløs afvikling. Du finder yderligere oplysninger på Postnord.
Hvis du har brug for vores hjælp, er du velkommen til at kontakte vores serviceteam personligt.

#Hvordanvedjeg,omminbestillingermodtaget

Det er relativt simpelt. Hvis du har afgivet en bestilling, bliver du selvfølgelig informeret om dette via e-mail. Husk også at tjekke din spammappe. Hvis du har en kundekonto hos os, så kan du også kontrollere bestillingen og dens status i dit personlige område.
Har du hverken det ene eller det andet? Det er slet intet problem! Så bestil ganske enkelt igen. Hvis du har brug for support eller hjælp så tøv ikke med at kontakte os. Vores serviceteam glæder sig til at høre fra dig.

#Kanderbliveopkrævet beløbiforbindelsemedreturvarerellerkrediteringer

Vores udmærkede kundeservice har rigtig mange muligheder. Denne her er dog ikke en del af dem. Grunden til dette er regnskabsmæssige forløb, der frarøver os denne valgmulighed.
Løsningen er dog ganske enkel. Du får refunderet indbetalte beløb efter returforsendelser og krediteringer på samme måde, som du har betalt dem. Du bliver informeret via en e-mail, som vi sender til vores kunder efter hver tilpasning af en bestilling. Du kan afvente modtagelsen af din tilbagebetaling og kan som sædvanlig afgive en ny bestilling hos os.

#Fårjegenforsendelsesbekræftelseoghvemlevererminpakke

Så snart vores logistik har afsendt din bestilling, får du en e-mail fra os. Denne e-mail indeholder også et personligt link til at spore din forsendelse med. Med dette link kan du til enhver tid kontrollere din forsendelses status online. Som partner har vi Postnord om bord. Når din pakke er afsendt, varer det kun 1-3 dage, før du modtager den.

#Hvorforharjegikkemodtagetenfaktura

Hos os lægges der STOR vægt på miljøbeskyttelse og på at spare på ressourcerne. Derfor får du alle vigtige dokumenter stillet til rådighed digitalt. Du får alt som PDF-fil, både fakturaen, følgesedlen og retursedlen. Kontroller dine e-mails vedhæftninger.
På denne måde sparer vi ikke kun enorme mængder papir, men bidrager også til bæredygtigt at beskytte vores skove. Hvis du ønsker yderligere oplysninger om vores engagement i miljøbeskyttelse, så følg dette link: Miljø. Vi håber på din støtte og forståelse. Hvis noget skulle gå tabt, eller du har brug for flere dokumenter, bedes du kontakte vores kolleger i kundeservice.

#Hvordanserjeg,omenvarekanleveres

Tak for dit spørgsmål. Hos os kan du nemt se, om varen er på lager. Denne oplysning finder du under dit ønskede produkts mængdeangivelse. Derudover har du også et lille optisk hjælpemiddel i form af et grønt punkt. Har du husket alt? Så er der intet i vejen for, at du får din vare i løbet af 1-3 hverdage.

For varer, der ikke er markeret på denne måde, skal du regne med en forventet leveringstid på 7-10 hverdage. Hvis du vil vide det mere præcist, bedes du kontakte vores kompetente og venlige serviceteam.