Pleje og Natur fra Nuxe

NUXE - plejeprodukter forbinder natur og luksus til en enestående aktiv pleje og sørger på den måde … Læs mere!

Nuxe Pleje og Natur

Nuxe plejeprodukter og naturkosmetik er kult.

NUXE - plejeprodukter forbinder natur og luksus til en enestående aktiv pleje og sørger på den måde for optimal huspleje.

Grundlaget for hudplejeprodukterne fra Nuxe er plante- og aromaterapi (planter og æteriske olier). Nuxe kreerer kosmetikprodukterne med naturlige ingredienser, der skabes gennem den ubeskrivelige kraft fra planter og mærkefirmaets farmaceutiske fagkundskab.

Inspirationen til den skånsomme pleje får Nuxe fra naturens rigdom.

Hvad er hemmeligheden bag Nuxe-hudplejen?

Nøglen til succesen er den vedvarende innovation inden for den naturlige kosmetik (med 27 udtagne patenter) og resultatet af produkternes effektivitet. Gennem den mageløse luksus af blød og sanselig tekstur, samt forførende dufte i forbindelse med et strejf af poesi, adskiller Nuxe sig fra andre naturkosmetikproducenter og sørger for skånsom pleje.

Vidste du at Indhold

Nuxe er et meget ungt naturkosmetik-mærke, der først blev grundlagt i 1989. Der står en stærk kvinde bag mærket, der allerede i sin barndom var begejstret for planternes utrolige kraft og fortsat i dag er fuldt ud overbevist herom. I en alder af 27 år overtog Aliza Jabes et lille kosmetiklaboratorium i Paris, som hed Nuxe Laboratoire.

Den franske virksomhed har over 30 patenter på sine naturkosmetik produkter.

Med overtagelsen af kosmetiklaboratoriet i Paris realiserede Aliza Jabes, der blev født i Frankrig i 1962, en livsdrøm. Den intelligente virksomhedsejer, der blandt andet havde et afsluttet statskundskabsstudium bag sig og en MBA med dertilhørende toårs erhvervserfaring som finansanalytiker, havde altid været overbevidst om naturens lægende kraft. Kosmetikserierne blev altid udviklet i virksomhedens egne laboratorier. Indtil i dag er 32 af de utallige produkter patenterede. Dertil tæller for eksempel Nuxe Huile Prodigeuse. Dette produkt er patenteret som beskyttelse imod fortidig aldring af cellerne. Kosmetikprodukter som Nuxe Reve de Miel, en naturlig læbebalsam med honning, vegetabilske olier, sheasmør og pompelmus-essens blev et salgshit. Imellem 2009 og 2011 blev der på verdensplan solgt en Nuxe Reve de Miel hver 28. sekund. Det var altid vigtigt for firmagrundlæggeren Aliza Jabes, at naturkosmetikprodukterne har en høj effektivitet samtidig med, at de er til at betale for. Den unge virksomhedsindehavers koncept fungerede efter hensigten og i dag bliver produkter som Nuxe Huile Prodigeuse solgt i over 50 lande. Også små og store stjerner i Hollywood anvender gerne produkterne fra den franske virksomhed Nuxe.