parfumdreams siger tak!

Tak for et imødekommende og udfordrende år 2020

Det er nu præcist et år siden den verdensomspændende pandemi hhv. COVID-19 brød ud. Vores normale hverdag, turen til arbejdet, besøget på den personlige yndlingsrestaurant eller yndlingsbar efter fyraften – alt dette var ikke længere muligt. Håndtryk og omfavnelser skal undgås, og #stayhome er det aktuelle motto. Under strenge restriktioner måtte vi holde vores lokale forretninger åbne, indtil også de måtte lukke for at stoppe spredningen af pandemien. På grund af pandemien blev tendenser, som allerede nu har præget skønhedsmarkedet, fremmet. Samfundet har udviklet sig at fokusere mere på egne behov. Gåture i naturen, self-care eller at påføre læbestift før et teams call definerer hverdagen. Skønhed begynder med den enkeltes velbefindende. Også samarbejdet med vores partnere har ændret sig. Et tættere samarbejde mellem mærkerne og os er væsentligt for at kunne forsyne jer med jeres yndlingsprodukter døgnet rundt. Vi vil gerne af hele vores hjerte takke jer for jeres loyalitet og støtte i denne vanskelige tid. Med denne pandemi har også vi oplevet en ændring af digitaliseringen. Vores digitale kanaler har ændret sig – med brug af kunstig intelligens ville vi forenkle den personlige rådgivning for at give dig følelsen af at være der for dig.

Tak for jeres support sidste år, tak for jeres loyalitet

 

Manuel Märklen

- Head of Purchasing -

2020 med alle dets udfordringer ligger bag os. Vi takker for jeres tillid og glæder os også til fremover at måtte sørge for den lille luksus i jeres badeværelse.

Maresa Krämer

- Buyer -

2020. Corona. Og på en gang er meget ikke længere en selvfølge. Jeg bliver med ét bevidst om, at det vigtigste af det hele er at være fuldstændig sund og rask. Hver enkelt er påvirket af det og må gå sin egen vej, der er bestemt af corona. Også vi hos parfumdreams har måttet gå nye veje og tilpasse os udfordringen, så I ligesom før får hele udvalget, den høje kvalitet og en endnu bedre indkøbsoplevelse hos os - på den betingelse at beskyttelsen af hver enkelt kollega er sikret. Vores medarbejdere på lageret og i administrationen arbejder tæt på deres belastningsgrænse - og alligevel er vi glade for at kunne arbejde! Derfor også et stort tak til jer, der er forblevet loyale, og som også viser forståelse og medmenneskelighed i kontakt med vores kundeservice ved fronten, og alt ikke er lige perfekt og fungerer til jeres fulde tilfredshed. I kan være sikre på én ting: Vi er til stede for jer med fuld styrke!

Daniel Lang

- Head of E-Commerce/Marketing -

2020 var et år fyldt med vanskeligheder og udfordringer. Desto dejligere er det at se, hvordan vi som team er vokset sammen, og hvordan vi er gået endnu mere i dialog med vores kunder. Uanset hvor vanskeligt det var, så er vi vokset af det. Ikke kun i vores team, men også som selskab.

Simon Habart

- Social Media Marketing Manager -

I begyndelsen af året var der sandsynligvis ingen, der havde regnet med, at 2020 ville gå, som det gjorde. Enhver ville fuld af gåpåmod nå sine mål inkl. os hos parfumdreams. Desværre gik det helt anderledes, og siden har verden stået stille. Erhvervslivet og det sociale liv, som vi kendte det, findes ikke mere. Men på trods af alle vanskeligheder og forhindringer er I som kunder altid forblevet loyale over for os og har støttet os i den vanskelige tid. Hvis nogen ville spørge mig, om der er noget positivt, jeg kunne tage med fra sidste år, ville svaret blandt andet være det enorme sammenhold i teamet og især vores kunders loyalitet. Sket er sket, lad os derfor sammen se positivt ind i fremtiden og glæde os over de gode ting i livet!

Alexander Neutz

- Head of Human Resources -

Sidste år har givet os store udfordringer. På grund af de to nedlukninger og forbundsregeringens corona-forordninger havde vi store vanskeligheder med at opretholde driften af parfumdreams i den sædvanlige høje kvalitet. Takket være vores sofistikerede og konsekvent gennemførte hygiejnekoncept kunne vi tilbyde vores lokale ansatte maksimal sikkerhed under arbejdet. Samtidig var vores medarbejdere i customer care - mange af dem fra hjemmekontoret - klar til at hjælpe jer med fuldt engagement. Jeg takker jer af hele hjertet for jeres loyalitet og støtte af mærket parfumdreams!

Mario Antic

- Head of Customer Care -

Intet er mere, som det var engang – men vores kunder, de bliver! Hvem havde troet, at ting som vi tog for givet, nu ikke længere er det. At gå en tur om aftenen, at få en drink med vennerne i baren, at dyrke sport i klubben og kun at kunne se vennerne, familien og arbejdskollegerne i begrænset omfang. Alt dette er nu anderledes. Men én ting, der er forblevet konstant, er vores kunders loyalitet! Ja, vi har skullet kæmpe med megen modgang, bl.a. leveringsforsinkelser og styrtdyk i forsyningskæder. Dette har vores kunder fået at mærke direkte. Men det, der har overrasket os positivt, er forståelsen og de mange varme ord, der har motiveret os. Det vil jeg på vegne af hele mit team og vores virksomhed gerne sige hjertelig tak for. Uden jer ville vi ikke eksistere!

Katharina Kron

- HR Managerin -

Kære kunder, på trods af den svære, nuværende situation har vi IKKE svært ved at sige tak. Vi alle i parfumdreams-teamet vil gerne takke jer alle.

Tak for, at I fortsat har købt ind hos os.

Tak for, at I ikke er gået ud af huset, men har bestilt online.

Tak for, at I tålmodigt har ventet på jeres pakker, selvom de nogle gange kom for sent.

Tak for, at I har støttet os i den vanskelige tid og fortsat støtter os.

Tak.